Правила реєстрації читацького квитка на сайті Бібліотеки

Читацький квиток надає доступ Користувачеві до документно-інформаційних ресурсів Бібліотеки. Запис до Бібліотеки здійснюється на підставі паспорта, диплома про освіту, документів, що засвідчують науковий ступінь або вчене звання; для студентів — студентського квитка або залікової книжки. Бібліотека обслуговує користувачів за єдиним читацьким квитком, дійсним упродовж трьох років, вартість квитка — 150 грн.

Запис (перереєстрація) користувачів, виготовлення читацьких квитків здійснюється у головному корпусі Бібліотеки (вул. Стефаника,2) з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 17:00 та у віддаленому режимі шляхом реєстрації на сайті Бібліотеки.

Для оформлення та реєстрації читацького квитка на сайті Бібліотеки необхідно:
Акту про виконання умов Угоди засвідчити її особистим підписом та надіслати її в електронній формі (скановану копію) на адресу [email protected];

  • заповнити всі поля Форми , при заповненні форми користувач надає паспортні дані, які будуть звірені при отримані читацького квитка (відповідальність за достовірність паспортних даних покладається на користувача)додати скановані копії документів, які підтверджують науковий ступень, звання, факт навчання у закладі вищої освіти та надіслати її на адресу [email protected];
  • отримати на вказану в «Угоді» свою електронну пошту номер читацького квитка (він є “login”) та пароль (“password”) для доступу до ресурсів Бібліотеки. Користувач, який зареєструвався на сайті Бібліотеки, може отримати читацький квиток на пластиковому носії і користуватись усіма передбаченими ним послугами можна при особистому відвіданні Бібліотеки (головний корпус, вул. Стефаника,2) та виконанні «Загальних правил користування бібліотекою»
  • заповнити бланк Угоди, засвідчити її особистим підписом та надіслати її в електронній формі (скановану копію) на адресу [email protected];
  • сплатити вартість послуги в сумі 150 грн. (реквізити вказані в «Угоді») та усі витрати і комісії банків (вт. ч. іноземних) , пов’язані із переказом грошей на рахунок Бібліотеки та надіслати чек про сплату в електронній формі (скановану копію) на адресу: [email protected] ;
  • заповнити бланк Акту про виконання умов Угоди засвідчити її особистим підписом та надіслати її в електронній формі (скановану копію) на адресу [email protected];
  • заповнити всі поля Форми , додати скановані копії документів, які підтверджують факт навчання у закладі вищої освіти, науковий ступень, звання та надіслати її на адресу [email protected];
  • отримати на вказану в «Угоді» свою електронну пошту номер читацького квитка (він є “login”) та пароль (“password”) для доступу до ресурсів Бібліотеки.

 


Користувач, який зареєструвався на сайті Бібліотеки, отримує доступ виключно до електронних ресурсів Бібліотеки для віддаленого користування. Для користування документами Бібліотеки, доступу до приміщення Бібліотеки та відвідування читальних залів, читач має з’явитися особисто (головний корпус, вул. Стефаника,2), заповнити паперову Анкету, сфотографуватися та отримати читацький квиток на пластиковому носії .