Українська English

Терещук Ольга, молодший науковий співробітник відділу наукових досліджень української періодики Науково-дослідного інституту пресознавства Львівської національної наукової бібліотеки України ім. В. Стефаника

Мова статті — українська

Особливості розвитку реклами у газеті “Свобода” на зламі століть (1893―1923 рр.)

Анотація:

Розглянуто різні типи рекламних оголошень в україномовній газеті «Свобода» (Джерсі-Сіті; Шамокін; Маунт-Кармел; Оліфент; Скрентон; Нью-Йорк) за 1893—1923 рр.; здійснено тематико-типологічний аналіз та охарактеризовано їх специфіку. Рекламні публікації трактовано у культурологічному контексті — як консолідуючий фактор у житті української діаспори у США.

Ключові слова: українська діаспора, преса, реклама, інформативна реклама, комерційні оголошення, фірмовий стиль, слоган.

Повний текст статті


  1. Миронов Ю. Б., Крамар Р. М. Основи рекламної діяльності: навч. посіб. Дрогобич: Посвіт, 2007. 108 с. URL: kerivnyk.info/osnovyreklamnoi-diyalnosti1-2.
  2. Ніронович-Качмар І. Реклама у пресі: теоретико-історичні засади // Вісник Львівського університету. Серія журналістика. Львів, 2012. Вип. 33. С. 200—207.
  3. Обласова О. І. Посібник до вивчення дисципліни «Історія реклами». Дніпропетровськ, 2015. 39 с.