DOI: https://doi.org/10.37222/2524-0315-2019-11(27)-2
Жеваженко Ірина, молодший науковий співробітник відділу наукової бібліографії ЛННБ України ім. В. Стефаника
Мова статті — українська
Видавнича промоція на сторінках книгознавчої періодики Галичини 20–30-х років ХХ ст.
Анотація:
Розглянуто теоретичні засади промоції як складової видавничого маркетингу, проаналізовано праці вітчизняних і зарубіжних дослідників, присвячених процесам промоції. Висвітлено основні засоби видавничої промоції та з’ясовано її місце і роль у розповсюдженні українського друкованого слова на сторінках галицької книгознавчої періодики 20–30-х років ХХ ст. («Книжка», «Бібліотечний порадник», «Українська книга»).
Ключові слова: видавничий маркетинг, видавнича промоція, книгознавча періодика, книжкова виставка, рецензія.
Список пристатейної літератури:
- Автор говорить з читачем // Діло. 1937. Чис. 21. С. 9.
- Антоник О. В., Жолдак О. О. Книжкові конкурси як засіб активізації попиту на книжкову продукцію // Поліграфія і видавнича справа. 2014. № 3. С. 73-81.
- Б. З. [Заклинський Б.]. Обмінна торговля книжками // Книжка. 1922. Чис. 8-10. С. 119.
- Биковський Л. Книговживання // Українське книгознавство: орган Гуртка бібліологів при Україн. Господ. Акад в Ч.С.Р. Подєбради, 1922. Зб. 2. С. 4-19.
- Биковський Л. Українська бібліографія на еміграції: (Замітки) // Українське книгознавство: орган Гуртка бібліологів при Україн. Господ. Акад в Ч.С.Р. Подєбради, 1922. 3б. 1. 32, [1] c.
- Бутрин М. Л. Українська книготорговельна бібліографія: посібник. Київ: Вид. центр «Академія», 2003. 78, [2] c.
- Бэйверсток Э. Книжный маркетинг. СПб.: БХВ-Санкт-Петербург, 1999. 336 с.
- Вистава книжки і друкованого слова в Збаражі й повіті // Діло. 1927. Чис. 234. С. 4.
- Від редакції // Книжка. 1921. Чис. 1. С. 1-2.
- Влодарчик Я. Маркетинґ у видавничій справі: фантазія чи дійсність? / пер. з пол. Олега Гірного. Львів: Кальварія, 2002. 143 с.
- (гал). Літературний ярмарок: цікава імпреза т-ва українських бібліофілів // Діло. 1937. Чис. 24. С. 4.
- Галущинський М. Книжка і її місяць // Діло. 1927. Чис. 220. С. 1.
- До всіх філій і читалень Т-ва «Просвіта» в краю // Діло. 1927. Чис. 201. С. 4.
- Економічна література / подав проф. І. Шимонович // Бібліотечний порадник. 1925. Чис. 1. С. 12-16.
- Єжижанська Т. PR-комунікації видавництв як об’єкт наукової рецепції // Інтегровані комунікації. 2017. № 3. С. 35-44.
- Заїкин В. [Рецензія] // Наш Світ. Чис. 4. С. 12. Рец на кн.: Шимонович І. Історія політичної економії: (скорочений курс лекцій). Львів: Русалка, 1923. 144 с. («Наукова Бібліотека»; вип. 1).
- Зелінська Н. «Наука байдужа до біографій своїх творців…»: вибрані твори. — Львів: Укр. академія друкарства, 2013. 408 с.
- І. М. [Матіїв Іван ?]. Вистава української книжки і преси в Станиславові // Діло. 1927. Чис. 249. С. 3.
- І-а. [Чепига Іван]. Закладайте кооперативні книгарні! // Книжка. 1921. Чис. 3. С. 42-43.
- Ківшар Т. Український книжковий рух як історичне явище (1917–1923 рр.). Київ: Логос, 1996. 340 с.
- Ключковська Г. Пабліситі: мас-медіа та автор як складові книжкової промоції // Українська періодика: історія і сучасність: доп. та повідомл. п’ятої Всеукр. наук.-теорет. конф. 27-28 листоп. 1998 р. Львів, 1999. С. 435-449.
- Ключковська Г. М. Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі): автореф. дис. … канд. філол. наук: 10.01.08 / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. Київ, 2000. 20 с.
- Когут С. Книжка (1921–1923): Вістник українського книжкового руху: сист. покажч. змісту / НАН України, ЛНБ ім. В. Стефаника. Львів, 2003. 98 с.
- Копистинська І. Рекламно-інформаційна політика видавництв у перше десятиліття незалежності України // Український інформаційний простір. 2018. Вип. 1. С. 242-252.
- Копистинська І. М., Гринівський Т. С. Засоби промоції книжкових видань: досвід незалежної України // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія: Соціальні комунікації. 2015. № 1. С. 37-46.
- Королюк Н. Я. Особливості формування і просування видавничого бренду // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія: Економічні науки. 2015. № 2. С. 78-86.
- Кравців Б. Вистава старої книжки в «Національному Музеєві» // Діло. 1927. Чис. 237. С. 4-5.
- Кужель Л. Бібліографія західноукраїнської книги 30-х років та української еміграційної книги 40-х років ХХ ст. Богдана Романенчука // Бібліографічна комісія Наукового товариства імені Шевченка у Львові (1909–1939): напрями діяльності та постаті: зб. наук. праць / НАН України, ЛННБ України ім. В. Стефаника. Львів, 2010. С. 221-240.
- Літературний ярмарок // Українська Книга. 1937. Чис. ІІ. С. 65.
- Ломницький І. Союз укр. книгарень і накладень // Книжка. 1923. Чис. 1-5. С. 9-10.
- Микитин Т. І. Книжкові виставки і ярмарки в Україні у системі пропагування книги та читання // Поліграфія і видавнича справа. 2011. № 2. С. 59-64.
- Наше завдання // Бібліотечний порадник. 1925. Чис. 1. С. 1-4.
- Нова організація: Загальні збори «Союзу українських накладень і книгарень» // Діло. 1926. Чис. 82. С. 3.
- О. К. [Рецензія] // Книжка. 1922. Чис. 1-3. С. 31. Рец. на кн.: Павлюк А. Незнайома: уривки із записника. Львів; Київ: Русалка, 1922. 39, [1] с. (Літературна Бібліотека «Русалки»; вип. 15).
- П. [Пеленський Є. Ю.]. [Рецензія] // Українська Книга. 1937. Чис. 9-10. С. 220. Рец. на кн.: Гриневичева К. Шестикрилець: історичні нариси. 2-ге вид. Львів: Обрії, 1936. 184 с.
- П. [Пеленський Є. Ю.]. [Рецензія] // Українська Книга. 1938. Чис. 8-10. С. 156. Рец. на кн.: Парфанович С. Ціна життя: нариси. Львів: 1937. 250 с.
- Проти видавничих зловживань: комунікат / Управа Союзу Українських Накладень і Книгарень // Діло. 1926. Чис. 260. С. 4.
- Реалії та перспективи українського книжкового ринку (Про інформаційний маркетинг. І не лише про нього…): зб. ст. і матеріали Круглого столу «Розвиток інформаційного маркетингу на книжковому ринку України» / упоряд. Е. І. Огар. Львів: «Аз-Арт», 1997. 144 с.
- Рибчинська Н. А. «Книжка» (1921–1923): історико-книгознавчий аспект // Записки Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника: [зб. наук. праць]. Львів, 2000. Вип. 7/8. С. 121-136.
- Сірополко С. Книготорговля та її потреби // Книжка. 1921. Чис. 4-6. С. 76-77.
- Скібан О. І. Сучасні технології книжкової промоції в аспекті мас-медійної взаємодії // Поліграфія і видавнича справа. 2016. № 2. С. 199-207.
- Скочинець О. І. Електронні медіа в контексті їх залучення до реалізації акцій книжкової промоції: спроба типологічного аналізу // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія: Соціальні комунікації. 2011. № 4. С. 152-161.
- Статут Союзу українських накладень і книгарень. Львів: накладом «Союзу Українських Накладень і Книгарень», 1926. 12, [1] с.
- Судин А. Ю. Застосування методів пропаганди, паблік рілейшнз, промоції в книжковій справі засобами ЗМІ // Поліграфія і видавнича справа. 2006. № 4. С. 50-55.
- Судин А. Ю. Неоплачувані прийоми реклами у книжковій справі // Поліграфія і видавнича справа. 2008. № 1. С. 102-108.
- Т. З. [Рецензія] // Книжка. 1921. Чис. 3. С. 57-58. Рец. на кн.: Левицький О. Галицька Армія на Великій Україні: (Спомини з часу від липня до грудня 1919). Відень, 1921. 194 с. (Українські мемуари).
- Теремко В. І. Видавничий маркетинг: навч. посібник. Київ: Академвидав, 2009. 272 с.
- Тернопільський Ю. Л. Українська преса з перспективи 150-ліття. Джерсі-Сіті: Вид-во М. П. Коць, 1974. 174, [1] с.
- Тиждень книжки в Бережанах // Діло. 1927. Чис. 234. С. 4.
- Тимошик М. Книга для автора, редактора, видавця: практ. посібник. Київ: Наша культура і наука, 2006. 559 с. (Бібліотека видавця, редактора, автора).
- Чепига І. Видавничі відносини в 1923 р.: (траґедія укр. книжки) // Книжка. 1923. Чис. 6-10. С. 73-78.
- Чорній В. В. Українське товариство бібліофілів у Львові в 30-х рр. ХХ ст. // Записки Львівської наукової бібліотеки ім. В. Стефаника: [зб. наук. праць]. Львів, 1996. Вип. 5. С. 69-75.
- Шпак В. Видавничий бізнес в умовах української державності: монографія. Київ: Експрес-об’ява, 2015. 391 с.